Πιο συχνά, πιο πολλά, πιο καλά

Οι αλυσίδες Σούπερ-μάρκετ, όταν κάνουν έρευνες για να βελτιώσουν τα προϊόντα τους, έχουν σταματήσει εδώ και καιρό να συμπεριλαμβάνουν σε αυτές και τις απόψεις των καταναλωτών-πελατών τους. Αυτό συμβαίνει γιατί όποτε τους ρωτούσαν πχ "Πώς θα βελτιωνότανε το κρουασάν σοκολάτα που πουλάμε;", η συντριπτική πλειοψηφία των απαντήσεων κυμαινόταν στο "Βάλτε περισσότερο σοκολάτα" ή "Βάλτε περισσότερο κρουασάν" ή "Βάλτε περισσότερο σοκολάτα και κρουασάν".

Σε αυτό το κλίμα λοιπόν, η Καθημερινόπιτα υπόσχεται περισσότερη "γέμιση", περισσότερη "πίτα" και ακόμα περισσότερη "Καθημερινόπιτα".

Καλή χρονιά σε όλα τα blogs, σε όλες τις bloggers, σε όλους τους bloggers, σε όλα τα flames, σε όλες τις γνώμες. Κι ας "έφυγε" φέτος ο Μπράιαν Κλαφ που είχε πει το: "Όποτε έχουμε διαφορετικές απόψεις με κάποιον παίκτη μου, το συζητάμε για 20 λεπτά και μετά καταλήγουμε πως έχω δίκιο"

Δεν υπάρχουν σχόλια: